Firma Magit jest partnerem największych renomowanych dostawców oprogramowania Digital Signage w Polsce i na świecie. W zależności od wielkości sieci Digital Signage oferujemy rozwiązania różnych producentów takie jak: Samsung MagicINFO, LG SuperSign, Urve Eveo, Cnario.
Dla mniejszych sieci proponujemy proste rozwiązanie jakim jest oprogramowanie DSnet, które nie wymaga zakupu osobnego serwera, ponieważ oparte jest na chmurze.
DSnet to kompletna platforma cyfrowa do kreacji, dystrybucji i zarządzania siecią digital signage. Jej funkcją jest tworzenie atrakcyjnego wizualnie kontentu bez angażowania zespołu IT. Oferujemy również aplikacje dla niepełnosprawnych.
Rozpoznanie potrzeb klientów to kluczowy czynnik w doborze odpowiedniego oprogramowania Digital Signage, dlatego po poznaniu potrzeb naszych klientów proponujemy indywidualnie dopasowane oprogramowanie Digital Signage. Wśród licznych zalet naszych rozwiązań są przede wszystkim – elastyczność, skalowalność, innowacyjność oraz prosta obsługa.
Już teraz sprawdź, jak warto wykorzystać oprogramowanie digital signage w Twojej branży.
Dzięki oprogramowaniu do zarządzania treściami w bardzo prosty sposób możesz stworzyć akcję promocyjną dla klientów i wyświetlić na kilku monitorach w różnych lokalizacjach. Rozwiązanie przyciąga wzrok, a ponadto wyróżnia się wieloma możliwościami prezentacji treści. Posiada m.in. aktywne aplikacje widgety.
Oferowane przez nas oprogramowania to szereg zalet:
Współpraca z różnymi przeglądarkami i systemami - Android, Windows, Chrome, Tizen, WebOS.
Oprogramowanie Digital Signage Studio - łatwe w użyciu, nie wymaga technicznych umiejętności programowania.
Biblioteka gotowych wzorów - duży wybór szablonów, które można dowolnie modyfikować.
Widgety - video, prezentacje, zdjęcia, social media, pogoda, strona www, pogoda, waluty, YouTube.
Harmonogram odtwarzania - pozwala zaplanować wyświetlane treści w określonym dniu i godzinie.
Integracja z kalendarzem O365, XML, CSV, API.
System rezerwacji sal
Jeśli nadal nie jesteś przekonany czy poradzisz sobie z systemem, skorzystaj z naszej usługi zarządzania contentem. Wyślij nam materiały promocyjne Twojej marki a nasi specjaliści utworzą i wyświetlą content wg Twoich wytycznych.
Czym wyróżnia się Digital Signage? Oprogramowanie umożliwia m.in. wdrożenie kontentu informacyjnego w technologii Widgetów on-line, czyli dedykowanych aplikacji zintegrowanych z systemem Digital Signage z różnorodną zawartością danych zewnętrznych. Dzięki temu sprawisz, że oprogramowanie dla sieci digital signage będzie jeszcze bardziej praktyczne i atrakcyjne dla użytkowników. Pomożemy Ci dopasować widgety informacyjne do tematyki Twojej aplikacji i potrzeb grupy odbiorców. Aktywne aplikacje widgety skutecznie przyciągają uwagę odbiorców i dobrze się prezentują.
Wszystkie layouty aplikacji dostosowane graficznie do Corporate Identity każdego klienta lub charakteru aplikacji.
Atrakcyjność wystaw muzealnych to klucz do zwiększenia zainteresowania głównie wśród młodych odbiorców. Poza tym prowadzi to do łatwiejszego i przyjemniejszego przyswajania wiedzy i zapamiętywania.
Oprogramowanie do sieci Digital Signage w tym przypadku może całkowicie odmienić sposób przedstawiania wystaw oraz ich kontekstu historycznego. Aplikacja umożliwia dodanie contentu w wielu językach, a także ułatwia jego odbiór również przez osoby niepełnosprawne.
Proponujemy Państwu bardzo nowoczesne interaktywne narzędzie komunikacji z klientem. Tego typu oprogramowanie DSnet Magit ma ogromny potencjał marketingowy i sprzedażowy. Aplikacje na QR code w każdej branży poprawią także komunikację z klientem i mogą odegrać decydującą rolę podczas pozyskiwania klientów.
Tworzymy dedykowane aplikacje mobilne na platformy iOS, Android i Windows Phone. Kompleksowo tworzymy oprogramowanie dostosowane do potrzeb naszych klientów – od fazy koncepcyjnej, aż po programowanie, testowanie i dalsze utrzymanie aplikacji.
Proponujemy nowoczesną aplikację do nawigacji obiektów publicznych tzw. Wirtualny Przewodnik po obiekcie, np. galerii handlowej. Zarządzanie aplikacją jest bardzo proste i można szybko aktualizować informacje, publikować reklamy galerii i najemców. Klient w ten sposób bardzo szybko wyszukuje potrzebne mu informacje i znajduje sklep (punkt), który szuka i ma pełną informację o promocjach. Podstawowe moduły aplikacji.
Moduł umożliwiający dodawanie i zarządzanie mapami wirtualnego przewodnika. Moduł udostępnia listę najemców oraz zapewnia możliwość dodawania i usuwania sklepów, które mogą być przyporządkowane do aktywnych punktów planu. Moduł udostępnia listę oraz umożliwia dodawania i edycji branż, do których przyporządkowane są sklepy. Lista branż pojawia się w interaktywnym planie i umożliwia filtrowanie widok sklepów.
Moduł umożliwia dodawanie i edycję informacji o galerii (obiekcie). Informacje są wyświetlane chronologicznie w aplikacji infokiosku.
Moduł udostępnia listę oraz umożliwia dodawania i edycji adresów dozwolonych stron, które będą dostępne w module przeglądarki internetowej w aplikacji infokiosku.
Moduł udostępnia listę oraz umożliwia dodawanie i edycję plików stanowiących zestaw podkładów graficznych w module fotograficznym w aplikacji infokiosku. Pliki te użytkownik może wybrać jako tło własnej kartki e-mail w module fotograficznym.
Moduł zapewnia możliwość sprawdzenia, o której godzinie odjeżdża kolejny autobus, jak można dojechać do wybranego celu oraz ile czasu zajmie podróż.
Kolejną chętnie wykorzystywaną aplikacją w muzeach jest wirtualna przymierzalnia. To świetny sposób na przyciągnięcie odbiorców na wystawę. Umożliwia zeskanowanie twarzy w celu zrobienia zdjęcia i wklejenia go w wybraną historyczną lokalizację czy w strój z epoki. Dzięki takiej aplikacji zwiedzający mogą otrzymać pamiątkę, którą pokażą bliskim i w ten sposób będą promowali wystawę.
To doskonałe oprogramowanie podnoszące atrakcyjność dowolnej wystawy czy eventów. Wirtualna podłoga świetnie sprawdzi się do promocji marki, do przygotowania gier dla najmłodszych oraz uzyskania dowolnego wirtualnego obrazu. Świetnie sprawdza się też jako aplikacja dla niepełnosprawnych.
Oparta jest na stałej strukturze przekazywanych informacji podlegających bieżącej aktualizacji wynikającej z aktualnego statusu ceny, dostępności lub innych parametrów.
W naszej ofercie systemów audio proponujemy kompleksową obsługę całej infrastruktury muzycznej począwszy od rozprowadzenia sieci w lokalu poprzez zapewnienie całego sprzętu audio, doradztwo w zakresie doboru muzyki a także zarządzanie contentem muzycznym.