Szybki konktakt

Gabloty z fryzem

Strona główna » Mała architektura » Gabloty z fryzem

Gablota wolnostojąca z fryzem

Gablota wolnostojąca z fryzem jest wykonana według „Wytycznych dla oznakowania stałego stacji pasażerskich” Ipi-2.

Gablota składa się z konstrukcji stalowej, cynkowanej ogniowo, aluminiowych elementów zewnętrznych, tj. poszycia, oraz paneli ekspozycyjnych.

Całość jest malowana proszkowo i dodatkowo zabezpieczona powłoką antygraffiti.

Tył gablot zbudowano z blachy stalowej, a lico/przód – ze szkła bezpiecznego hartowanego, o grubości 5 mm.

Dostępne gabloty występują w wersjach wolnostojących bądź naściennych, jedno- lub dwustronnych oraz w konfiguracji jedno-, dwu- i trzypanelowych.

Opcjonalnie: podświetlenie LED, magnesy, listwy zatrzaskowe, poprzeczka dla osób niewidomych.

Gabloty stosuje się jako nośnik informacji wewnątrz oraz na zewnątrz budynków.


Informacje, tj. plakatowe rozkłady jazdy, ogłoszenia, komunikaty itp., są umieszczane w gablotach za pomocą magnesów.


Panele mają równą i gładką powierzchnię oraz są wyposażone w zawiasy niewidoczne od zewnątrz i zamki patentowe.


Gabloty można znaleźć m.in. na stacjach i przystankach osobowych linii kolejowych, lotniskach, stacjach metra, w centrach handlowych, placówkach oświaty, urzędach, na przystankach komunikacji miejskiej itp.


Spełniają normy i wymagania PKP Polskie Linie Kolejowe SA.
Lat doświadczenia
w branży
 tys.
Klientów zadowolonych
z naszych usług
 tys.
Zrealizowanych
projektów
Doświadczonych
pracowników
Zaufali nam:
Kontakt

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Porozmawiajmy

Kontakt

Magit Sp. z o.o.
ul. Sołtysowicka 27, 51-168 Wrocław

tel.: +48 71 347 73 30
email: magit@magit.pl

NIP: 898-18-69-717
KRS: 0000187934, Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej
Kapitał założycielski: 1 990 000 PLN

Marki Grupy Magit

„Informujemy, że realizujemy projekt pt. „Realizacja strategii biznesowej w zakresie ekspansji zagranicznej”, który uzyskał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Celem projektu jest zwiększenie wartości sprzedaży na rynki europejskie i światowe. W efekcie realizacji projektu zwiększymy sprzedaż zagraniczną.
Całkowita wartość projektu: 199 956,04 zł. Wkład Funduszy Europejskich: 154 839,68 zł”