Samoobsługowy kiosk to nowoczesne rozwiązanie, które pozwala skrócić proces obsługi klienta. Główną funkcjonalnością kiosków jest automatyzacja procesu sprzedaży w punkcie gastronomicznym, handlowym oraz usługowym. Kioski samoobsługowe mogą być używane w celach informacyjnych jak np. w bezobsługowym hotelu, gdzie mogą wyświetlać informacje turystyczne. Świetnie sprawdzą się jako obsługa gości hotelowych na nocnej zmianie, a w restauracji w kiosku Twoi klienci będą mogli sami zamówić swoje dania.
Dzięki zastosowaniu samoobsługowych kiosków przyspieszysz obsługę klientów co przełoży się na wzrost sprzedaży. Możesz rozszerzyć zakres sprzedaży usług bez konieczności zatrudniania dodatkowego personelu. Twoi klienci będą zadowoleni, że nie muszą czekać w kolejce a Ty zyskujesz dodatkowego pracownika, któremu nie musisz wypłacać co miesiąc pensji. Kiosk samoobsługowy to doskonałe rozwiązanie dla przedstawicieli wielu branż.
Kioski samoobsługowe w lokalach gastronomicznych to już nie nowość. Sprawdziły się już w restauracjach sieciowych i zyskują kolejnych zwolenników w mniejszych lokalach. Klienci bez presji mogą przeglądać cała kartę dań i dowolnie modyfikować zamówienie. Wykorzystując cross selling do każdego dania można zasugerować dodatki, które zwiększą wartość rachunku. Dużym atutem, jaki posiadają kioski samoobsługowe, jest wielojęzyczne menu, które będą mogli obsłużyć zagraniczni goście. Personel nie będzie musiał się stresować, że nie zrozumie co klient do niego mówi.
Kioski samoobsługowe to także dodatkowy nośnik na promocję Twojej marki. Możesz wykorzystać je, żeby promować dania dnia bądź gotowe zestawy, dzięki czemu Twoi klienci nie będą tracić czasu na komponowanie posiłków.
Wykorzystując system rezerwacji samoobsługowe kioski mogą meldować i wymeldowywać gości hotelowych. Dzięki trybie pracy urządzeń 24/7 kioski mogą zastąpić personel na nocnej zmianie. Możliwość otwierania skrytek bądź przekazywania kodów do otwarcia drzwi pozwala na meldowanie się gości nawet w późnych godzinach nocnych. Infokioski samoobsługowe wyróżniają się praktycznymi rozwiązaniami, które można dostosować do potrzeb prowadzonego biznesu.
Nasze najnowsze rozwiązanie dla hoteli to kiosk samoobsługowy z awatarem. Interaktywny awatar pozwala na prowadzenie rozmowy z klientem na zadany temat. Zmęczony klient nie musi czytać dużej ilości tekstu na ekranie, wystarczy, że zada pytanie z listy a usłyszy wyczerpującą odpowiedź. Na uwagę zasługują także multimedialne kioski do zamówień.
Infokioski samoobsługowe charakteryzują się wszechstronnymi możliwościami. Po rozwiązanie sięgają przedstawiciele wielu branż. Sprawdź, gdzie nasze produkty znajdują zastosowanie.
Gastronomiczna – infokioski samoobsługowe umożliwiają szybkie złożenia zamówienia bez konieczności stania w kolejce lub czekania na obsługę lokalu. Rozwiązanie sprawdza się m.in. w dużych sieciach gastronomicznych, jednak coraz chętniej wybierają je również przedstawiciele niewielkich restauracji czy barów. Ponadto kiosk samoobsługowy pozwala na zapoznanie się z pełną ofertą menu i personalizowanie zamówienia.
Hotelarska – kioski samoobsługowe pozwalają m.in. na zameldowanie się w hotelu. Za ich pomocą klienci w łatwy i szybki sposób otrzymują przydatne informacje, np. związane z godzinami wydawania posiłków lub możliwością skorzystania z usług oferowanych w danym obiekcie. Niektóre infokioski samoobsługowe pozwalają na prowadzenie rozmów głosowych z wirtualnym recepcjonistą.
Edukacyjna – infokioski samoobsługowe przydają się też na terenie szkół i przedszkoli. Za ich pomocą można w łatwy sposób zaprezentować praktyczne informacje, np. dotyczące zasad rekrutacji.
Medyczna i farmaceutyczna – kioski samoobsługowe wykorzystuje się m.in. do przedstawienia szczegółowej oferty placówki medycznej. Zainteresowaniem cieszą się ponadto multimedialne kioski do zamówień, w których drukowane są bilety wskazujące numer w kolejce do lekarza. Kioski samoobsługowe znajdują się także w wybranych aptekach. Za ich pomocą można np. złożyć zamówienie czy sprawdzić dostępność produktów.
Handlowa – w sklepach i galeriach handlowych ogromnym zainteresowaniem cieszą się multimedialne kioski do zamówień. Ułatwiają szybkie zakupy bez konieczności czekania na obsługę. Sprawdzają się m.in. w dużych sieciach handlowych, jednak właściciele niewielkich sklepów także doceniają takie rozwiązanie.
Motoryzacyjna – infokioski samoobsługowe umożliwiają m.in. sprawdzenie oferty, rezerwację terminu wizyty w warsztacie czy złożenie zamówienia na części do samochodu. Za ich pomocą można sprawdzić także parametry techniczne pojazdów czy umówić się na jazdę próbną
Turystyczna – kioski samoobsługowe ułatwiają sprawdzenie godzin otwarcia wybranych obiektów turystycznych. Ponadto pozwalają na dokładne zapoznanie się z historią danego miejsca w różnych językach. Multimedialne kioski do zamówień służą również do sprzedaży biletów wstępów.
Kioski samoobsługowe wyróżniają się wieloma zaletami. Przede wszystkim:
Usprawniają proces obsługi klienta,
Wpływają na profesjonalny wizerunek marki,
Umożliwiają płynną obsługę klientów również w godzinach nocnych,
Zmniejszają koszty związane z zatrudnieniem dodatkowego personelu.
Aby zamówić kiosk samoobsługowy, należy skontaktować się z naszym biurem obsługi. Na podstawie otrzymanych od Państwa danych przygotujemy spersonalizowaną ofertę, a następnie przystąpimy do realizacji zamówienia.