Muzyka w miejscu sprzedaży to jedna z wielu odmian nowoczesnego marketingu. Cena nie jest jedynym czynnikiem wpływającym na wybór danej marki. Marketing sensoryczny wykorzystuje każdy zmysł, żeby przyciągnąć do siebie klientów. Muzyka w tle odpowiednio dobrana do charakteru miejsca potrafi wywołać określone emocje, a te z kolei często wpływają na podejmowane decyzje zakupowe.
W naszej ofercie w ramach systemu Digital Signage Audio opracowujemy, dostarczamy i publikujemy muzykę w strefach relaksu oraz całej przestrzeni lokalu czy sklepu. Pomagamy odpowiednio dobrać utwory, a także nagrywamy komunikaty lektorskie i inne dedykowane dźwięki na potrzeby klienta. Zdajemy sobie sprawę, że muzyka w lokalu stanowi sposób na zainteresowanie potencjalnych odbiorców ofertą marki, dlatego przed zaproponowaniem playlisty staramy się poznać oczekiwania naszych partnerów biznesowych i dopasować rozwiązania spójne z ofertą ich marki.
Podczas robienia zakupów, picia kawy czy spożywania posiłków w lokalu gastronomicznym ogromne znaczenie ma audiomarketing, czyli muzyka w tle. Odpowiednio dobrana stanowi sposób na zbudowanie wyjątkowego nastroju, a to z kolei wpływa na odczucia towarzyszące klientom. Muzyka w lokalu powoduje, że klienci lepiej zapamiętają dane miejsce, co zwiększa prawdopodobieństwo, że w przyszłości znów tam wrócą.
Z punktu widzenia biznesowego muzyka w tle ma ogromne znaczenie. Przede wszystkim:
Pozwala na stworzenie przyjaznej atmosfery,
Rozbudza emocje,
Wpływa na pozytywne doświadczenie zakupowe klientów,
Pozwala na kreowanie profesjonalnego wizerunku marki,
Sprawia, że Twoja firma dobrze się prezentuje,
Pomaga w kształtowaniu relacji z klientami.
Dzięki temu muzyka w lokalu pośrednio przyczynia się do wzrostu sprzedaży produktów lub usług.
Muzyka w tle sprawdzi się większości lokali usługowo-sprzedażowych. Na rozwiązanie decydują się m.in. właściciele:
Sklepów i galerii handlowych,
Stacji benzynowych,
Obiektów gastronomicznych, np. restauracji, kawiarni, barów,
Salonów samochodowych,
Galerii sztuki,
Muzeów i innych obiektów kulturalnych.