Szybki konktakt

Zarządzanie contentem muzycznym

Strona główna » Digital marketing » Audiomarketing » Zarządzanie contentem muzycznym

Muzyka, która łagodzi obyczaje

W ramach naszej oferty na muzykę w lokalu proponujemy indywidualnie dobrane playlisty składające się ze 130-160 utworów, czyli ok 8 godzin grania w pętli muzycznej wg ustalonych harmonogramów grania. Playlista może być też w opcji codziennej zmiany kolejności grania utworów muzycznych.

Konsultanci na bieżąco współpracują z klientem w celu zaproponowania comiesięcznej playlisty jak najbardziej przyjaznej dla słuchaczy i jak najbardziej odpowiedniej dla specyfiki każdej instytucji takiej jak np.: bank, sklep czy restauracja, itd. Dedykowany konsultant poświęca wiele czasu na ułożenie muzyki a często wplata muzykę na życzenie pracowników czy klientów.

To co warte jest podkreślenia to między innymi to, że muzyka zamówiona u nas nie jest przypadkowa, tylko przemyślana i stanowi niepowtarzalną kompozycję utworów popartą wiedzą i pasją.

Rodzaje muzyki do lokali

Muzyka komercyjna

  • Największe przeboje ostatnich dekad
  • Playlista dopasowana do charakteru miejsca i grupy odbiorców
  • Gwarancja licencji i opłat praw autorskich

Muzyka Royalty Free

  • Muzyka bez tantiem
  • Oryginalne utwory, których nie usłyszysz w stacjach radiowych
  • Gwarancja licencji bez opłat za prawa autorskie

Przykładowe gatunki muzyki w naszej ofercie

POP
Muzyka POP
ROCK
Muzyka ROCK
DANCE
Muzyka DANCE
JAZZ
Muzyka JAZZ
SWING
Muzyka SWING
ROMANTIC
Muzyka ROMANTIC
HIP HOP
Muzyka HIP HOP
CLASSIC
Muzyka CLASSIC

Marketing sensoryczny czyli emocjonalny

Audiomarketing możemy wykorzystać w każdym miejscu, w którym pojawia się klient, a także w miejscu, w którym klient ma styczność z marką.

Muzyka towarzyszy nam w codziennych sytuacjach. Jadąc do pracy często słuchamy jej w samochodzie a robiąc zakupy w marketach słyszymy dźwięki dobiegające z głośników sklepowych. Badania wskazują, że decyzje zakupowe podejmujemy w większości pod wpływem impulsu w miejscu sprzedaży.

Z tego powodu marki korzystają z możliwości zwiększania sprzedaży poprzez wykorzystanie bodźców słuchowych aby stworzyć miejsce sprzyjające zakupom.
Marketing sensoryczny
Profesjonalny audiomarketing od Magit

Czy warto korzystać z porad profesjonalistów?

Nowoczesny marketing stawia na oddziaływanie na odbiorców poprzez emocje. Żeby wywołać konkretną reakcję potrzebujemy najpierw określić grupę odbiorców i dowiedzieć się jakie ma preferencje. Inna muzyka sprawdzi się w sklepie z odzieżą dla młodzieży, a inna w ekskluzywnej restauracji.

Ważnym aspektem wyboru rodzaju utworów jest także miejsce, w którym ma być odtwarzana. Podkład muzyczny w restauracji będzie wprawiał nas w dobry nastrój ale pod warunkiem, że dźwięki nie będą zbyt szybkie i intensywne, i będą pozwalały na prowadzenie rozmów.

Jednym z czynników jakie należy wziąć pod uwagę tworząc playlistę, jest skorzystanie z usług osób, które dobrze znają się na muzyce ale także znają jej psychologiczny wpływ na odbiorcę.

W naszej firmie, profesjonalne playlisty przygotowują dedykowani konsultanci muzyczni. Są to pasjonaci muzyki z nieprzeciętną wiedzą o muzyce- od ostatnich dekad poprzedniego wieku aż do współczesnych utworów najmłodszego pokolenia.

Konsultanci na bieżąco śledzą nowości i trendy muzyczne na wszystkich kontynentach i słuchają stacji radiowych na całym świecie, a także współpracują ze znanymi stacjami muzycznymi w Polsce.
Lat doświadczenia w branży
 tys.
Klientów zadowolonych
z naszych usług
 tys.
Zrealizowanych
projektów
Doświadczonych
pracowników
Zaufali nam:
Kontakt

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Porozmawiajmy

Kontakt

Magit Sp. z o.o.
ul. Sołtysowicka 27, 51-168 Wrocław

tel.: +48(71)347 73 30 +48(71)348 27 04
email: magit@magit.pl

NIP: 898-18-69-717
KRS: 0000187934, Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej
Kapitał założycielski: 1 990 000 PLN

Marki Grupy Magit