W dobie powszechnej cyfryzacji niełatwo jest nadążyć za najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi. Jeśli jednak firma ma skutecznie docierać do potencjalnych klientów, musi być na bieżąco. Digital marketing to prężnie rozwijający się dział marketingu, który obejmuje tworzenie komunikatów reklamowych za pośrednictwem różnych kanałów cyfrowych. Sprawdź, jak można wykorzystać digital marketing w praktyce i kiedy warto w niego zainwestować!
Spis treści
Digital marketing nazywany jest inaczej marketingiem cyfrowym. Ten termin odnosi się do wszystkich działań, które mają na celu wykorzystanie przekazu cyfrowego w reklamie.
Digital marketing najczęściej bazuje na zasobach dostępnych w internecie. Firmy tworzą strony internetowe, profile na portalach społecznościowych lub kanały YouTube, aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Digital marketing obejmuje także wykorzystanie nowoczesnych aplikacji. Działania mogą być realizowane za pośrednictwem komputera, urządzeń mobilnych lub ekranów ledowych.
Digital marketing to obszerne zagadnienie, składające się z wielu działań i strategii, które wzajemnie się uzupełniają. Chodzi o to, aby każdorazowo dostosować ich rodzaj i intensywność do specyfiki prowadzonej działalności.
Marketing cyfrowy dotyczy takich obszarów jak:
Digital marketing umożliwia dostosowanie przekazu reklamowego do współczesnych realiów. Obecnie klienci dużo czasu spędzają w przestrzeni wirtualnej. Oczekują, że właśnie tam znajdą wszystko, czego potrzebują, żeby podjąć decyzję o zakupie. Za pośrednictwem marketingu cyfrowego możesz więc łatwo urozmaicić przekaz reklamowy dla swojej marki. W efekcie komunikat będzie lepiej dopasowany do grupy docelowej.
Podstawowe różnice między marketingiem cyfrowym a tradycyjnym to:
Jedną z największych zalet digital marketingu jest możliwość podążania za najnowszymi trendami. Ponadto rozwiązania dostępne w ramach marketingu cyfrowego znacząco ułatwiają wykonywanie zwykłych czynności takich jak zakup bądź rezerwacja poszczególnych usług. Jest to również świetny sposób na automatyzację działań i podniesienie jakości oferowanych usług.
System Digital Signage to innowacyjne rozwiązanie, które stanowi doskonałą alternatywę dla tradycyjnych nośników przekazów reklamowych. Narzędzie umożliwia cyfrową dystrybucję treści, która odbywa się za pośrednictwem zdalnie sterowanych monitorów lub ekranów.
Digital Signage sprawia, że treści są prezentowane w bardzo atrakcyjny sposób. Cały system składa się z kilku podstawowych elementów:
System Digital Signage to świetna opcja dla firm, które chcą sprawnie komunikować się z klientami. Dzięki oprogramowaniu będziesz mógł zdalnie zarządzać wyświetlanymi treściami o każdej porze dnia i nocy. System może też zostać zintegrowany z innymi technologiami takimi jak czujnik ruchu, czujnik temperatury lub mediami społecznościowymi.
Digital Signage to uniwersalne rozwiązanie, które doskonale sprawdza się w różnego rodzaju firmach i budynkach użyteczności publicznej. Interaktywne monitory możesz wykorzystać wszędzie tam, gdzie interakcja z klientem może przynieść wymierne korzyści. Jest to także dobry sposób na usprawnienie proces wyboru produktu bądź sprzedaży usługi.
Digital Signage znajduje zastosowanie w:
Spośród wielu realizacji Magit warto wyróżnić stworzenie multimedialnych przestrzeni dla Muzeum Śląskiego w Katowicach oraz opracowanie funkcjonalnego systemu Digital Signage dla sieci salonów meblowych Komfort. Więcej o naszych działaniach dowiesz się z zakładki Realizacje Digital Signage.
W naszej ofercie znajdziesz produkty, dzięki którym skutecznie wdrożysz digital marketing w swojej firmie. Mamy ponad 30-letnie doświadczenie w tworzeniu i rozbudowywaniu systemów identyfikacji i komunikacji wizualnej. Projektujemy systemy Digital Signage dla podmiotów z różnych branż. Do tego celu wykorzystujemy interaktywne ekrany, aplikacje stacjonarne i mobilne oraz atrakcyjne rozwiązania graficzne.
Nasza infrastruktura Digital Signage może się składać z:
Nasi specjaliści wykorzystują najnowsze rozwiązania technologiczne, więc dostarczamy klientom łatwe w obsłudze narzędzia do prowadzenia działań marketingowych.
Odpowiadasz za digital marketing w swojej firmie i szukasz nowych, skutecznych rozwiązań? Chętnie pomożemy Ci w stworzeniu atrakcyjnego przekazu reklamowego i nadamy mu odpowiednią formę. Proponowane produkty zawsze dostosowujemy do indywidualnych potrzeb klienta i jego możliwości finansowych.
Zadzwoń lub napisz, aby poznać szczegóły oferty. Jesteśmy do Twojej dyspozycji