System wykorzystuje się w wielu obszarach. Digital Signage pozwala na ciekawe zaprezentowanie treści informacyjnych. Dzięki temu skutecznie dociera się do odbiorców, bo wyświetlany obraz zmienia się w dowolnym momencie, np. w zależności od modyfikacji oferty. Po rozwiązanie sięgają przedstawiciele wielu branż, m.in.
Medycznej – system pozwala m.in. na prezentowanie informacji na temat świadczonych usług. Digital Signage ułatwia również formowanie kolejek, wpływając na dobrą organizację i przejrzystość świadczonych usług,
Handlowej – rozwiązanie pozwala na zaprezentowanie informacji na temat bieżącej oferty promocyjnej. Za pomocą digital content pokazuje się również produkty z najnowszych kolekcji oraz przedstawia materiały marketingowe,
Motoryzacyjnej – content digital ułatwia prezentowanie nowych modeli samochodów w sposób zachęcający i przyciągający wzrok,
Turystycznej – interaktywne obrazy i informacje są również niezastąpione w muzeach, galeriach sztuki i innych zabytkowych obiektach. Za pomocą digital content można przedstawić m.in. informacje historyczne, np. związane z okolicznościami budowy poszczególnych obiektów. Content digital pozwala także przedstawienie obrazów i filmików.
Hotelowej – z rozwiązania chętnie korzystają przedstawiciele branży hotelarskiej. Za pomocą nowoczesnych rozwiązań prezentują swoją ofertę, zachęcają do skorzystania z dodatkowo płatnych usług, np. salonu SPA czy masażu. Content digital stanowi również sposób na dostarczenie praktycznych informacji, np. związanych z zasadami rezerwacji pokoju,
Edukacyjnej – content digital sprawdza się również w budynkach szkół i uczelni wyższych. Rozwiązanie pozwala na zaprezentowanie ważnych informacji, np. związanych z rekrutacją,
Gastronomicznej – content digital ułatwia prezentowanie menu i ofert promocyjnych. Wykorzystanie obrazów i interaktywnych formatów zachęca do skosztowania posiłków i stanowi sposób na wzrost zainteresowania klientów.
Digital Signane to system dystrybuowania treści. Do jego kluczowych elementów zaliczają się różne rodzaje ekranów. Rozwiązanie wykorzystuje się m.in. w infokioskach czy ścianach LED. Sercem Digital Signage jest oprogramowanie, którym można zarządzać z poziomu aplikacji. Opcjonalnie dostarczamy również peryferyjne urządzenia, w tym myszki komputerowe, czy klawiatury bezprzewodowe.
Co to jest content digital w formie interaktywnej? Pod tym pojęciem kryją się m.in.: filmiki, symulacje, instrukcje łączące obraz i dźwięk, animacje, aktywne widgety, gry online.