Digital signage dla hoteli to innowacyjne rozwiązania, które tworzą nowy wizerunek marki. Cyfrowe nośniki otwierają przed branżą hotelarską nowe możliwości. Są wsparciem dla działu marketingowego a także dla właścicieli i menadżerów zarządzających hotelem. Sieć połączonych ze sobą monitorów pozwala w prosty i szybki sposób na komunikację z gośćmi hotelowymi we wszystkich obiektach. Wirtualni recepcjoniści zameldują i wymeldują gości pojawiających się o późnych godzinach nocnych bez angażowania personelu.
Nasza oferta digital signage dla hoteli obejmuje kompleksowe wdrożenie rozwiązań łączących systemy multimedialno-cyfrowe z tradycyjnym oznakowaniem obiektów.
Nowe technologie dają wiele możliwości branży hotelarskiej. Urządzenia samoobsługowe pozwalają gościom na większą swobodę korzystania z pokoju. Klienci coraz częściej wybierają obiekty, w których znajduje się bezobsługowa recepcja, zwykle dlatego, że cena pokoju jest niższa. Dzięki zastosowaniu kiosku z wirtualnym recepcjonistą można ograniczyć liczbę zatrudnionego personelu bądź zrezygnować z nocnej zmiany.
Meldowanie i wymeldowanie z pokoju.
Dokonywanie płatności za pobyt i usługi dodatkowe.
Zamawianie usług tj. śniadanie, budzenie itp.
Umawianie wizyt w gabinetach SPA.
Ocenianie pobytu w hotelu.
Przedstawienie najważniejszych informacji o hotelu.
Recepcja i lobby to miejsce, w którym goście po raz pierwszy mają styczność z hotelem, dlatego warto tu zadbać o pozytywne pierwsze wrażenie. Monitory reklamowe umieszczone w strefie odpoczynku mogą spełniać funkcję informacyjną i w chwili wytchnienia na kanapie wirtualnie oprowadzić nowych gości po hotelu zachęcając do skorzystania z hotelowych atrakcji. Wyświetlane na ekranach filmy z wycieczek oferowanych przez hotel wprowadzą gości w wakacyjny nastrój już od początku ich pobytu. Pozytywne wrażenia wywołują miłe wspomnienia a dzięki temu goście będą chętnie wracać do hotelu.
Poruszanie się po dużych obiektach może być stresujące dla klientów dużych hoteli. Wśród zawiłych korytarzy i identycznych drzwi odnalezienie właściwego numeru może zająć dużo czasu.
Wykorzystując wirtualny plan hotelu możesz wskazać gościom gdzie dokładnie znajduje się ich pokój oraz w którym miejscu hotelu obecnie się znajdują. Goście zainteresowani relaksem w strefie SPA czy zjedzeniem posiłku w restauracji odnajdą lokal na mapie a także sprawdzą godziny otwarcia.