Szybki konktakt

Digital Signage w branży gastronomicznej – jak wykorzystać cyfrowe wyświetlacze?

Strona główna » Digital Signage w branży gastronomicznej – jak wykorzystać cyfrowe wyświetlacze?

System Digital Signage to bardzo ważny element cyfrowej komunikacji z klientem. Informacje przekazywane za pomocą interaktywnych wyświetlaczy mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe podejmowane przez osoby przebywające w lokalu. Sprawdź, jak można wykorzystać cyfrowe monitory do zwiększenia zysków w branży gastronomicznej!

cyfrowe menuboardy na stelażu podwieszanym

Do czego służy Digital Signage w gastronomii?

System Digital Signage służy do cyfrowej dystrybucji multimedialnych treści za pomocą zdalnie sterowanych nośników. To rozwiązanie można porównać do prywatnego kanału telewizyjnego ze starannie wyselekcjonowanym programem dla określonej grupy odbiorców. Treści składają się z obrazu i dźwięku, a ich nośnikiem mogą być:

  • monitory reklamowe Public Display,
  • monitory interaktywne,
  • monitory zewnętrzne,
  • ekrany LED,
  • cyfrowe menuboardy,
  • monitory panoramiczne,
  • monitory do witryn,
  • monitory pionowe.

Wyświetlacze do restauracji często pracują bez przerwy przez wiele godzin na dobę, dlatego powinny być łatwe w obsłudze i niezawodne. Monitory mogą być ze sobą połączone i tworzyć centralnie zarządzaną sieć lub funkcjonować jako samodzielne urządzenia.

W zależności od potrzeb ekrany montowane przez specjalistów różnią się wielkością, sposobem prezentowania treści i przeznaczeniem. W gastronomii najczęściej wykorzystuje się wyświetlacze cyfrowe do:

  • składania zamówień,
  • prezentowania menu,
  • powitania gości,
  • prezentowania informacji o restauracji i dodatkowych usługach,
  • prezentowania reklam, aktualnych promocji, informacji o programach lojalnościowych,
  • nawiązania interakcji z odbiorcą.

Stworzenie spójnego i atrakcyjnego przekazu jest możliwe dzięki zastosowaniu najnowszych technologii. Wiele ciekawych rozwiązań z zakresu Digital Signage znajdziesz w naszej ofercie.

Monitory reklamowe – rodzaje i zastosowanie

Monitor reklamowy to jeden z najważniejszych elementów systemu Digital Signage, ponieważ klient ma z nim bezpośrednią styczność. Treści na monitorze muszą być prezentowane w sposób czytelny i interesujący, aby zachęcić klienta do skorzystania z usługi. Dlatego ekran powinien być nowoczesny, intuicyjny w obsłudze oraz musi idealnie komponować się z wystrojem wnętrza.

W Magit oferujemy zaawansowane technologicznie rozwiązania, które przyczyniają się do wzrostu wyników sprzedażowych. Jakie są rodzaje monitorów reklamowych i jak można je wykorzystać w praktyce?

Monitor reklamowy Public Display

Monitory reklamowe Public Display to wielkoformatowe ekrany, które gwarantują wysoką jasność obrazu, duży kontrast oraz możliwość pracy w różnych orientacjach. W tego rodzaju nośnikach wykorzystuje się diody LED, dzięki czemu ich żywotność ulega znacznemu wydłużeniu. Jednocześnie ekrany Public Display są energooszczędne, co pozwala zredukować koszty eksploatacyjne. Ich obecność w lokalu korzystnie wpływa na wizerunek firmy i prowadzi do znaczącego wzrostu sprzedaży oferowanych usług.

Monitory interaktywne

Monitory interaktywne to wygodne rozwiązanie, które przyciąga uwagę klientów i zwiększa atrakcyjność danego lokalu. W branży gastronomicznej można je wykorzystać do zdalnego składania zamówień. W takim wypadku świetnie sprawdza się system infokiosków. Dzięki nim personel może obsłużyć więcej klientów w tym samym czasie. Infokioski są niezawodne, zmniejszają liczbę błędów w zamówieniach i znacząco usprawniają proces sprzedażowy.

Takie monitory interaktywne mogą być też umieszczone w kącikach zabaw dla dzieci, aby wyświetlać gry, zabawy i łamigłówki. Za ich pośrednictwem możesz również nakłonić klienta do zbierania punktów w programie lojalnościowym oraz do zaangażowania się w ciekawe akcje społeczne, które wspiera Twoja restauracja.

Monitory zewnętrzne

Monitor zewnętrzny to nośnik, który jest przystosowany do pracy w zakresie temperatur od -20 do +30 stopni Celsjusza. Tego rodzaju ekrany są wyposażone w trwałe i odporne na uszkodzenia obudowy. Zewnętrzna reklama multimedialna jest niezwykle skuteczna. Dzięki niej zachęcisz przechodniów do odwiedzenia Twojego lokalu lub skorzystania z aktualnej promocji. Informacje wyświetlane na monitorze możesz dowolnie zmieniać w wybranym przez siebie momencie.

Ekrany LED

Ekrany LED to innowacyjne nośniki o najwyższej dostępnej rozdzielczości, które znajdują zastosowanie zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz lokalu. Monitory mogą pełnić funkcję informacyjną lub dekoracyjną. Obraz na ekranie LED jest wyświetlany w taki sposób, aby pozostawać doskonale widoczny w każdym oświetleniu. W efekcie klienci mogą komfortowo spoglądać na ekran z bliska i daleka, a także pod różnymi kątami.

Cyfrowe menuboardy

Cyfrowe menuboardy to wygodne i skuteczne rozwiązanie dla barów i restauracji. Wyświetlacze są umieszczane wysoko i bardzo dobrze widoczne z każdego miejsca w lokalu. Klienci nie muszą podchodzić do lady, żeby sprawdzić menu, a ruchome obrazy przyciągają wzrok. Wszystkie dania, dodatki i ceny są wyświetlane w czasie rzeczywistym i przedstawiane w sposób wyjątkowo atrakcyjny. Taka forma prezentowania jedzenia jest bardzo skuteczna, a jednocześnie pozwala zmniejszyć budżet przeznaczony na drukowanie menu.

Na menuboardach restauratorzy umieszczają informacje o promocjach, nowościach lub chwilowym braku konkretnych pozycji. W ten sposób manager może szybko przekazać klientom najważniejsze komunikaty, co pozwala uniknąć nieporozumień. Menuboardy mogą być też umieszczane na zewnątrz, aby zachęcić klienta do skorzystania z oferty lokalu.

Kioski do składania zamówień od Magit – estetyczne i funkcjonalne

Możliwość zdalnego składania zamówień to prawdziwa rewolucja w branży gastronomicznej. Na wprowadzenie tej innowacji decyduje się coraz więcej lokali. W Magit możesz zamówić innowacyjne kioski do składania zamówień, które będą doskonale zsynchronizowane z aktualnym menu restauracji oraz informacjami wyświetlanymi na menuboardach.

Dobrze zaprojektowany system składania zamówień korzystnie wpłynie na doświadczenia klienta i spowoduje, że chętniej ponownie odwiedzi Twój lokal.

Główne korzyści dla klienta i restauracji to:

  • Krótsze kolejki. Jak pokazują badania, goście coraz częściej wybierają interaktywną formę składania zamówień,
  • Brak presji czasu. Więcej czasu na zastanowienie się często przekłada się na wyższą sprzedaż napojów, dodatków i innych produktów w ramach cross-sellingu i up-sellingu.
  • Opcja sprawdzenia poprawności złożonego zamówienia.
  • Szybsza realizacja zamówienia, co wpływa na lepsze opinie o lokalu.
  • Przyjazna i nowoczesna atmosfera restauracji.

Kioski do składania zamówień to idealne rozwiązanie dla klientów, którzy bardzo się śpieszą, są wyjątkowo nieśmiali lub potrzebują więcej czasu na podjęcie decyzji. Dzięki nim w tym samym czasie Twój zespół przyjmie znacznie więcej zamówień, a pracownicy będą mogli w pełni skupić się na ich realizacji.

Cyfrowe wyświetlacze do restauracji – sprawdź naszą ofertę!

Magit to firma z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży. Przez ten czas wykonaliśmy wiele skutecznych i efektownych realizacji dla klientów z sektora gastronomicznego. Z naszych usług skorzystali między innymi: restauracja Mango Mama we Wrocławiu, restauracja Lepione w Gdyni czy sieć lokali Sevi Kebab.

W naszym zespole pracują wybitni specjaliści, którzy dbają o to, aby projekt spełniał wszystkie oczekiwania klienta. Proponowane rozwiązania są proste w obsłudze, skuteczne i wizualnie atrakcyjne. Jeśli chcesz zapytać o szczegóły oferty, zadzwoń do nas lub napisz wiadomość. Zapraszamy do kontaktu!

Kontakt

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Porozmawiajmy

Kontakt

Magit Sp. z o.o.
ul. Sołtysowicka 27, 51-168 Wrocław

tel.: +48(71)347 73 30 +48(71)348 27 04
email: magit@magit.pl

NIP: 898-18-69-717
KRS: 0000187934, Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej
Kapitał założycielski: 1 990 000 PLN

Marki Grupy Magit