Audiomarketing to niezwykle ważny element współczesnego marketingu wykorzystujący dźwięki do kierowania decyzjami zakupowymi konsumentów. Muzyka odtwarzana w lokalach nie powinna być przypadkowa ale dobrana do określonej grupy klientów i musi być spójna z marką. Wśród licznych korzyści audio marketingu można wymienić:
Playlisty muzyczne tworzą u nas osoby, dla których muzyka jest pasją. Posiadają ogromną wiedzę w tym zakresie, śledzą nowości muzyczne ale także potrafią wydobyć z archiwów historii muzyki komercyjnej utwory ponadczasowe, kultowe, na których wychowały się pokolenia. Dla naszych klientów przygotowujemy muzykę komercyjną ale także tworzymy tzw. playlisty z nagraniami na życzenie. Proponujemy umowę na 12 lub 24 miesiące, certyfikaty legalności, publikację zdalną przez internet, wstawianie na serwer lub przesyłanie gotowych playlist na CD lub Pendrive. Tworząc playlisty sięgamy do przeróżnych gatunków muzycznych jak: pop, soul, funky, jazz, smooth jazz, hip-hop, Christmas, dance, disco, latino itp.
Nasze działania w zakresie Digital Signage dla Banku Credit Agricole wdrożyliśmy sieć Digital Signage Audio dla ponad 100 placówek Credit Agricole w Polsce. W ramach sieci dostarczamy:
Wykonaliśmy także prototyp stanowiska multimedialnego dla dzieci, wg projektu Magit, W ramach prac dotyczących stanowiska wykonaliśmy:
Realizacja dla Banku ING to stworzenie przyjaznej strefy relaksu, miejsca gdzie można w spokoju odetchnąć od podejmowania trudnych decyzji. W drewnianej konstrukcji, która imituje las, dyskretnie zamontowaliśmy głośniki, z których muzyka rozchodzi się po całej strefie.
Ważnym aspektem w tej realizacji było uniknięcie pogłosu ze względu na dużą, otwartą przestrzeń. Uzyskaliśmy ten efekt dzięki zastosowaniu odpowiedniego sprzętu audio rozłożonego w strategicznych punktach konstrukcji.
Naszym zadaniem było także utworzenie specjalnej playlisty złożonej z utworów komercyjnych a także uzyskanie odpowiednich licencji na odtwarzanie tego typu muzyki.
Klient miał pomysł na odtwarzanie muzyki ale nie wiedział jaki rodzaj muzyki i konkretnie jakie utwory będą odpowiednie. Nasi specjaliści bazując na własnych doświadczeniach stworzyli playlistę, która idealnie wpisuje się w klimat miejsca.
Nasze działania w zakresie Digital Signage dla Banku Credit Agricole wdrożyliśmy sieć Digital Signage Audio dla ponad 100 placówek Credit Agricole w Polsce. W ramach sieci dostarczamy:
Wykonaliśmy także prototyp stanowiska multimedialnego dla dzieci, wg projektu Magit, W ramach prac dotyczących stanowiska wykonaliśmy:
Realizacja dla Banku ING to stworzenie przyjaznej strefy relaksu, miejsca gdzie można w spokoju odetchnąć od podejmowania trudnych decyzji. W drewnianej konstrukcji, która imituje las, dyskretnie zamontowaliśmy głośniki, z których muzyka rozchodzi się po całej strefie.
Ważnym aspektem w tej realizacji było uniknięcie pogłosu ze względu na dużą, otwartą przestrzeń. Uzyskaliśmy ten efekt dzięki zastosowaniu odpowiedniego sprzętu audio rozłożonego w strategicznych punktach konstrukcji.
Naszym zadaniem było także utworzenie specjalnej playlisty złożonej z utworów komercyjnych a także uzyskanie odpowiednich licencji na odtwarzanie tego typu muzyki.
Klient miał pomysł na odtwarzanie muzyki ale nie wiedział jaki rodzaj muzyki i konkretnie jakie utwory będą odpowiednie. Nasi specjaliści bazując na własnych doświadczeniach stworzyli playlistę, która idealnie wpisuje się w klimat miejsca.
Jeśli zainteresowała Państwa nasza propozycja, zapraszamy do kontaktu. Z przyjemnością poznamy Państwa oczekiwania i przygotujemy ofertę!