Jeszcze do niedawna ekrany reklamowe na ulicach lub w centrach handlowych były w Polsce rzadkością. Obecnie ten nośnik został spopularyzowany, a firmy chętnie korzystają z nowoczesnych ekranów, aby pozyskać nowych klientów i poprawić swój wizerunek. Z tego wpisu dowiesz się, gdzie warto umieszczać ekrany reklamowe, żeby dobrze spełniały swoją funkcję.
Spis treści
Ekrany reklamowe to nowoczesne ekrany LED, które wyróżniają się doskonałą jakością obrazu i umożliwiają tworzenie atrakcyjnych przekazów reklamowych. Na monitorach mogą być wyświetlane krótkie hasła reklamowe, ciekawa grafika lub kilkuminutowe spoty.
W Magit dbamy o szeroką ofertę ekranów reklamowych, spośród których z łatwością wybierzesz dla siebie optymalne rozwiązanie. Naszym klientom proponujemy:
Ekrany LED idealnie komponują się ze współczesnym wystrojem wnętrz i architekturą budynków. Nowoczesne wyświetlacze są odporne na zmienne warunki atmosferyczne oraz wyróżniają się łatwym montażem. W efekcie możesz je bezpiecznie umieścić w praktycznie każdym miejscu.
Ekrany reklamowe spotykamy niemal na każdym kroku. Może Ci się wydawać, że taka forma reklamy nie jest niezbędna, jednak zawsze warto rozważyć tę inwestycję. Dlaczego?
Ich podstawowym zadaniem jest prezentowanie treści, które mają zachęcić odbiorcę do skorzystania z usług danej firmy. Na ekranie może pojawić się napis, grafika lub ciekawa animacja. Treści najczęściej pełnią funkcję informacyjną. Komunikat może dotyczyć:
Kluczem do sukcesu jest przygotowanie atrakcyjnej treści, która zostanie zapamiętana przez odbiorców i wpłynie na ich decyzje zakupowe.
Najlepsze miejsce to takie, które jest doskonale widoczne i często uczęszczane przez osoby z interesującej Cię grupy docelowej. Ekrany reklamowe mogą być montowane na zewnątrz lub wewnątrz budynku.
Urządzenia wyświetlają komunikaty 24 godziny na dobę i są doskonale oświetlone, więc świetnie sprawdzają się zarówno w ciągu dnia, jak i w nocy. Gdzie warto je umieścić? Oto kilka propozycji.
Galeria handlowa lub pasaż handlowy to wprost idealnie miejsca do umieszczenia ekranów reklamowych. Wyświetlacze mogą zostać zainstalowane wewnątrz budynku lub na jego elewacji.
Firmy chcą, aby ich reklama znajdowała się w miejscach strategicznych, czyli takich, które zwiększają prawdopodobieństwo, że przekaz marketingowy zostanie dostrzeżony przez odbiorcę. Dlatego ekrany reklamowe często montuje się w strefie gastronomicznej, obok kina, przy toaletach lub bezpośrednio nad kasami w marketach.
Ekrany reklamowe mogą być też instalowane przy wejściu do sklepu lub innej placówki usługowej, a także w witrynie. Dużą ich zaletą jest możliwość aktualizowania komunikatu, dzięki czemu klienci na bieżąco są informowani o zniżkach i ciekawych akcjach promocyjnych.
Na elewacji budynku umieszcza się wielkoformatowe wyświetlacze, które muszą być dobrze widoczne z parkingu i z ulicy. Poza galeriami handlowymi ekrany LED warto też zamontować na hotelach i wysokich biurowcach, które znajdują się w centrum miasta lub przy głównych szlakach komunikacyjnych. Wyświetlacze diodowe mogą być też instalowane na ruchliwych skrzyżowaniach.
Nowoczesne ekrany reklamowe oferowane przez firmę Magit są energooszczędne, wydajne i niezwykle trwałe. Dlatego można je bezpiecznie zamontować na zewnątrz niezależnie od aktualnie panujących warunków atmosferycznych.
Doskonałym miejscem na umieszczenie ekranu reklamowego są aule koncertowe i różnego rodzaju miejsca wyznaczone pod imprezy plenerowe. Takie wydarzenia przyciągają setki, a nawet tysiące osób, które przy okazji świetnej zabawy mogą zapoznać się z przygotowanym przekazem reklamowym.
W nowoczesnych biurowcach swoje siedziby ma wiele firm. Umieszczenie ekranu reklamowego w holu lub na wybranych piętrach to świetny sposób na pozyskanie klientów, którzy odwiedzają inne biura w budynku. Wyświetlacz diodowy może też znajdować się w poczekalni dla klientów lub w bawialni dla dzieci. Ważne, aby prezentowany komunikat był dobrze dopasowany do sytuacji i potrzeb potencjalnego odbiorcy.
Odpowiedź na to pytanie brzmi: zdecydowanie tak! Ekrany reklamowe sprawiają, że przechodnie łatwiej zapamiętują nazwę firmy i częściej poszukują o niej informacji w sieci. Umieszczenie przekazu w popularnym miejscu może spowodować zwiększony ruch na stronie lub w sklepie stacjonarnym. Jest to zatem bardzo skuteczny sposób budowania wizerunku marki. Jednak, aby tak się stało, Twój przekaz musi być atrakcyjny, ciekawy i powinien też wyraźnie wyróżniać się na tle konkurencji.
Do czego można wykorzystać ekrany reklamowe w biznesie? Obecnie firmy stosują ekrany reklamowe, aby:
Treść komunikatu można zmienić bardzo szybko za pomocą dedykowanego oprogramowania. Jest to świetne rozwiązanie dla małych, średnich i dużych firm.
Nasza firma ma ponad 30-letnie doświadczenie w tworzeniu skutecznych narzędzi marketingowych. Zatrudniamy specjalistów, którzy są w stanie przygotować atrakcyjny projekt dla każdego klienta niezależnie od posiadanego budżetu.
Z naszą pomocą szybko wypromujesz swoją firmę i z łatwością osiągniesz zamierzone cele. Najważniejsze informacje o dotychczas zrealizowanych przez nas projektach znajdziesz w dziale Realizacje.
Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą lub potrzebujesz porady, skontaktuj się z nami już dziś. Jesteśmy do Twojej dyspozycji!