Szybki konktakt

Czym jest pylon reklamowy i jakie są jego zastosowania?

Strona główna » Czym jest pylon reklamowy i jakie są jego zastosowania?

Nowoczesne pylony reklamowe to elementy oznakowania firmy montowane na zewnątrz budynku. Podłużna reklama stojąca wyróżnia się dużym rozmiarem, wysoką odpornością na działanie czynników atmosferycznych i wyjątkowo starannym wykończeniem. Pylony, czyli totemy reklamowe zewnętrzne to skuteczne narzędzie reklamy, które Twoja firma może wykorzystać na wiele różnych sposobów. Sprawdź, jakie jest ich zastosowanie.

Co to jest pylon reklamowy?

Pylon reklamowy to pionowa reklama zewnętrzna w kształcie prostopadłościanu. Poszczególne modele mogą różnić się między sobą:

  • wielkością,
  • rodzajami zastosowanego podświetlenia LED
  • możliwością umieszczenia komunikatów reklamowych po jednej lub po obu stronach konstrukcji.

Ze względu na swoje rozmiary pylony reklamowe są umieszczane na zewnątrz budynków, a ich montaż wymaga zastosowania dodatkowego fundamentu lub zakotwiczenia w gruncie. Pylony reklamowe są bardzo wysokie, co zapewnia im doskonałą widoczność na tle gęstej, miejskiej zabudowy.

Taka konstrukcja może pełnić wiele istotnych funkcji. Pylony reklamowe są stawiane bezpośrednio przed siedzibą firmy, przed wjazdem na teren danego przedsiębiorstwa lub przy ruchliwej ulicy. Ich głównym zadaniem jest:

  • eksponowanie logotypu firmy,
  • witanie klientów,
  • zachęcanie do skorzystania z oferty,
  • informowanie o lokalizacji poszczególnych firm lub działów.

Czym pylon reklamowy różni się od innych nośników reklamowych?

Być może już zauważyłeś, że pylony reklamowe mają podobną budowę do totemów reklamowych? Z tego powodu pylony reklamowe nazywane są zamiennie totemami reklamowymi zewnętrznymi. Różnica polega na tym, że totemy są mniejsze i mogą być stosowane wewnątrz budynku. Ten nośnik reklamowy może też występować w wersji cyfrowej. Totemy reklamowe cyfrowe są wyposażone w interaktywne ekrany dotykowe bądź zwykłe monitory, które wyświetlają reklamy w określonych odstępach czasowych.

Natomiast pylony reklamowe są zdecydowanie większe, a ich konstrukcja umożliwia wygodne stosowanie na zewnątrz. Masywna budowa i wykorzystanie wysokiej jakości materiałów powodują, że są wyjątkowo odporne na zmienne warunki atmosferyczne, mróz, wilgoć i promieniowanie UV. W efekcie mogą być bezpiecznie i komfortowo stosowane latami, jako skuteczne i estetyczne oznakowanie reklamowe.

Jakie są zastosowania pylonów reklamowych?

Nowoczesne pylony reklamowe mają wszechstronne zastosowanie. Reklamę wolnostojącą można wykorzystać jako element oznakowania firmy, instytucji państwowej, stacji benzynowej lub sklepów w centrach handlowych. Jest to duże udogodnienie dla klientów, którzy już z daleka mogą zobaczyć, gdzie znajduje się firma, której szukają oraz jak dojechać na parking.

Do czego można wykorzystać pylon reklamowy? Obecnie totemy reklamowe zewnętrzne najczęściej stosuje się do:

  • witania kierowców lub przechodniów,
  • informowania o obecności firmy w danym miejscu,
  • informowania o cenach, aktualnej godzinie, kursie walut lub temperaturze,
  • informowania o dokładnej lokalizacji,
  • eksponowania logo marki, napisów lub grafik,
  • kierowania klienta w określone miejsce,
  • ekspozycji wielu marek jednocześnie,
  • promowania obiektów i wyróżnienia ich na tle konkurencji,
  • przekazywania ważnych komunikatów marketingowych.

Pylony reklamowe mogą mieć wysokość nawet do 6 metrów. Takiej konstrukcji nie sposób zauważyć, nawet gdy samochód znajduje się w sporym oddaleniu. Dodatkowym udogodnieniem jest możliwość podświetlenia pylonu, co powoduje, że jest doskonale widoczny przez 24 godziny na dobę. Ten rodzaj reklamy wolnostojącej jest chętnie wykorzystywany przez takie podmioty jak:

  • salony sprzedaży,
  • stacje benzynowe,
  • firmy produkcyjne,
  • magazyny i centra logistyczne,
  • galerie handlowe,
  • międzynarodowe korporacje,
  • gminy i miasta,
  • obiekty użyteczności publicznej,
  • parkingi przy centrach handlowych i supermarketach,
  • szkoły i uniwersytety,
  • lotniska i dworce kolejowe.

Nowoczesne pylony reklamowe to świetne rozwiązanie dla przedsiębiorstw i instytucji posiadających swoje siedziby w niedostępnym, słabo oświetlonym lub źle oznakowanym miejscu. Warto postawić na tę formę reklamy również wtedy, gdy siedziba firmy znajduje się przy ruchliwej ulicy lub gdy, w bliskiej okolicy swoje siedziby mają przedsiębiorstwa o podobnym profilu działalności.

Zalety korzystania z pylonów reklamowych

Wolnostojące reklamy zewnętrzne mają wiele zalet, które sprawiają, że zdecydowanie warto w nie inwestować. W Magicie wykonujemy takie konstrukcje na indywidualne zamówienie klienta i zawsze dokładamy wszelkich starań, aby pylon reklamowy był idealnie dopasowany do potrzeb danej firmy. Zalety tego typu konstrukcji to przede wszystkim:

  • Dobra widoczność – duży rozmiar, odpowiednia wysokość i efektowne podświetlenie to czynniki, które zapewniają doskonałą widoczność przekazu reklamowego. Pylony reklamowe wyraźnie wyróżniają się na tle okolicznej zabudowy i nie sposób ich nie zauważyć. Wybierając takie rozwiązanie, zyskasz pewność, że klient dostrzeże Twój przekaz i będzie mógł adekwatnie na niego zareagować.
  • Trwałość i wytrzymałość – pylony reklamowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak stal lub aluminium, które wykazują wysoką odporność na warunki atmosferyczne. Do wzmocnienia konstrukcji wykorzystuje się dodatkowe powłoki antykorozyjne oraz specjalne techniki malowania. W efekcie pylony reklamowe nie blakną i doskonale prezentują się przez lata.
  • Energooszczędne oświetlenie – dzięki któremu przekaz reklamowy jest doskonale widoczny o każdej porze dnia i nocy.
  • Stabilna konstrukcja – odpowiednio głęboki fundament stanowi gwarancję, że pylon reklamowy zewnętrzny przetrwa nawet najtrudniejsze warunki atmosferyczne oraz spełni wszystkie wymagane przez prawo normy bezpieczeństwa.
  • Funkcja reklamowa i informacyjna – nowoczesne pylony reklamowe mogą pełnić jednocześnie funkcję reklamową i informacyjną. Jest to doskonały sposób na budowanie pozytywnego wizerunku marki, miasta bądź publicznej instytucji.
  • Ponadczasowa estetyka – pylony reklamowe wyróżniają się również ponadczasową estetyką, dzięki czemu można je łatwo dopasować do lokalnej zabudowy przestrzennej.

Czy na pylon reklamowy potrzebne jest pozwolenie na budowę?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, urządzenia reklamowe na stałe związane z gruntem wymagają pozwolenia na budowę. Jednak w przypadku pylonów reklamowych dużą rolę odgrywa miejsce i sposób ich montażu. W niektórych regionach Polski zastosowanie fundamentu nastawnego wymaga tylko zgłoszenia prac do wydziału architektury. Zanim zdecydujesz się na montaż pylonu reklamowego, zasięgnij porady specjalistów, którzy przeanalizują Twoją sytuację i odpowiedzą na pytanie: czy w Twoim przypadku uzyskanie pozwolenia na budowę jest konieczne.

Zamów nowoczesny pylon reklamowy w Magicie

Firma Magit od wielu lat zajmuje się produkcją wysokiej jakości totemów reklamowych zewnętrznych. Nasza firma miała już okazję realizować skomplikowane projekty na zlecenie takich firm jak: ING Bank Śląski S.A., Romet, Business Park Długosza, Galeria Glogovia czy Euro-Centrum Park Naukowo-Technologiczny. Więcej ciekawych przykładów naszej pracy znajdziesz w zakładce: Realizacje reklamy przestrzennej. W Magicie możesz wygodnie zamówić pylony reklamowe o dowolnym kształcie, wielkości i rodzaju oświetlenia. Przedstaw nam swój projekt, aby uzyskać wycenę i szczegółowe informacje dotyczące terminu realizacji zlecenia. Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

Kontakt

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Porozmawiajmy

Kontakt

Magit Sp. z o.o.
ul. Sołtysowicka 27, 51-168 Wrocław

tel.: +48(71)347 73 30 +48(71)348 27 04
email: magit@magit.pl

NIP: 898-18-69-717
KRS: 0000187934, Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej
Kapitał założycielski: 1 990 000 PLN

Marki Grupy Magit